Elden Ring ne kadar zorlu boss dövüşleri veya yer tasarımları ile karşılaşırsa karşılaşsın, aynı zamanda farklı bir açıya sahip. FromSoftware’ın yıllardır tüm souls oyunlarında kullandığı pasif hikaye anlatımıyla öne çıkan yılın oyunu Naughty Dog’un yardımcı lideri ve senaristi Neil Druckmann etkilenmişe benziyor.
Kaynak: https://www.ign.com/articles/naughty-…
Yılın oyunu Elden Ring, oyun dünyasında hemen hemen herkesi heyecanlandırdı.
Elden Ring, kimse tarafından tuhaf karşılanmayan bu yıl ‘Yılın Oyunu’ seçildi. Stray’in yanı sıra God of War Ragnarok ve Horizon Forbidden West gibi büyük yapımlarla da yarışan oyun birinciliği elde etti. Peki bunu sadece oynanışla mı yoksa mekan tasarımıyla mı yaptı? Hayır, benzersiz hikaye anlatımı da büyük rol oynadı.
Naughty Dog’un oyunlarından farklı.
Zaten video oyun piyasasında Naughty Dog’un isminden bahsederken bunu açıklamaya gerek yok. Uncharted ve Last of Us gibi iki dev dizinin mimarı olan geliştiricinin FromSoftware’ın anlatım tarzına tamamen karşı olduğu aşikar. FromSoftware’ın tarzı daha çok ‘konuşmadan anlatılır’, geliştiricinin oyunları ise daha çok karakter odaklı hikaye anlatımı olma eğilimindedir.
Neil Druckmann da etkilendiğini belirtti.
Washington Post’a verdiği bir röportajda etkilendiğini açıkça ifade eden Neil Druckmann, “Bu, tüm diyalogları veya ara sahneleri kaldıracağımız anlamına gelmiyor. Alet çantamızdaki araçlar bunlar bence.” Kendi yollarından vazgeçmeyeceğini gösterdi.” Gerçekten çok etkilendiğimi tekrar söylemeliyim. Şöhretimize kapılmadan yeni bir şeyler deneyeceğiz, beğenmeyenler olacaktır ama bu kadar. tamam, sorun değil.’ Ayrıca bir füzyon yapmayı planladıklarını da açıkladı.
Şu an çok oyunculu Last of Us ile bu tür işleri yapabilecek gibi görünmeseler de konu Naughty Dog olunca insanlar doğal olarak heyecanlanıyor.
haberbolvadin.com.tr