Ekonomi

Garenta: Kısa dönem araç kiralama talebi yüzde 40 arttı

Araç kiralama şubesinin yenilikçi markası Garenta, 2023 ilk çeyreğine ilişkin kısa dönem araç kiralama verilerini açıkladı. Garenta ve paylaşni.com Genel Müdürü Şafak Savcı, ilk üçte yüzde 40 daha fazla araç kiralandığını belirtti. 2023 yılının ayları bir önceki yılın aynı dönemine göre.

Anadolu Kümesi bünyesinde faaliyet gösteren araç kiralama şubesinin yenilikçi markası Garenta, 2023 yılı ilk çeyreği için kısa dönem kiralama bilgilerini açıkladı. Buna göre, 2023 yılı Ocak-Mart döneminde araç kiralama sayısı yüzde 40 arttı. geçen yılın aynı dönemine göre.

2019’un son çeyreğinde başlattıkları bayilik atağıyla Garenta markasını Türkiye’nin birçok noktasına taşıdıklarını belirten Garenta ve ikiye bölenni.com Genel Müdürü Şafak Savcı, “21’i havalimanı noktası olmak üzere 80 bayi ile 2019’da 37 il, 24 marka ve 110’dan fazla çeşitlilikten ödün vermeden, 6000’i aşkın araçlık geniş araç parkımızla araç kiralamak isteyen herkese Garenta deneyimini yaşatmak istiyoruz. Garenta bayilerimiz, taşınabilir uygulamamız ve resmi internet sitemizden yapılan kiralama sayısı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 40 arttı.Yaklaşan ramazan ayı ile birlikte kısa dönem kiralama departmanında önemli bir ivme yakalanacağını düşünüyoruz. Bayram tatili ve yaz dönemi.

Savcı, kiralık gün sayısının geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 38 arttığını da bildirdi.

Müşteri memnuniyeti önceliğimiz olacaktır

2023 yılına müşteri memnuniyetini birinci önceliğimiz olarak alarak başladık. Bu yılın geri kalanında da mevcut bayilerimizi geliştirip büyütmenin yanı sıra dijital yatırımlarımıza da hız kesmeden devam edeceğiz. Yıl sonunda müşteri hizmet kalitemizden ödün vermeden pazar payımızı artırmayı hedefliyoruz.

Araç kiralarken mağduriyet yaşamamak için kurumsal markaları tercih edin.

Garenta ve paylaşmakni.com Genel Müdürü Şafak Savcı, tüketicileri özellikle tatil öncesi araç kiralarken mağduriyet yaşamamaları için kurumsal markaları tercih etmeleri konusunda uyardı. Savcı, ‘En çok duyduğumuz şikayetlerden biri de anlık mesajlaşma uygulamaları üzerinden ödeme ve mağduriyet. Garenta olarak tüm ödemeleri bayilerimiz, resmi internet sitemiz ve taşınabilir uygulamamız üzerinden alıyoruz. Kurumsal markaların çoğunda prosedür bu şekilde işliyor. Tüketicilerin e-posta, sms veya anlık mesajlaşma uygulamalarından gelen bağlantılarla ödeme yapmamalarını öneririz.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

bozyaziajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu